Vybudování laboratoře pro praktickou výuku a vzdělávání v plastické chirurgii a popálen ****************************************************************************************** * ****************************************************************************************** Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií. Registrační číslo projektu:     CZ.02.2.67/0.0/0.0/16_016/0002491 Datum zahájení projektu:   1. 7. 2017 Datum ukončení projektu:    30. 9. 2019 Rozpočet projektu: 16 300 660,20 Kč Předmětem projektu Vybudování laboratoře pro praktickou výuku a vzdělávání v plastické chi popáleninové medicíně je vytvoření centra pro výuku plastické chirurgie včetně mikrochirur ruky a popáleninové medicíny, které bude odpovídat světovým standardům v chirurgickém vzdě recentních technologií a preferencí strukturálně přesných syntetických modelů. Provoz labo výuku demonstrující operace a zákroky běžně používané v praxi. Studenti centra budou mít možnost seznámení s nejnovějšími operačními postupy v oblasti pl rekonstrukční chirurgie, chirurgie ruky, mikrochirurgie a popáleninové medicíny, centrum j praktický trénink s reálnými technologiemi a materiálem na anatomicky přesných modelech, k odpovídají kvalitám skutečných lidských tkání. Projekt je svým předmětem a náplní úzce spojen s projektem Praktická výuka v plastické chi klade za cíl zlepšení uplatitelnosti absolventů 3. LF UK na současném a budoucím trhu prác úpravy předmětů Chirurgická propedeutika a Chirurgie v rámci studijního programu Všeobecné *========================================================================================= * Dílčí cíle: *========================================================================================= • zkrácení tzv. learning curve, díky získání praktických zkušeností na simulátorech a přís sníží obavy studentů při uplatňování na trhu práce a zahájení lékařské praxe • zvýšení motivace studentů pro výběr povolání • zvýšení možnosti uplatnění studentů na trhu práce • zlepšení týmové spolupráce • zlepšení pozice absolventů pro zahraniční trh práce a zvýšení konkurenceschopnosti se za vzdělavateli i zaměstnavateli • výrazná úprava obsahu výuky (kvalitnější kurikulum) a jejích metod v návaznosti na zjišt práce a strategický rozvoj • realizace nových metod výuky, vytvoření nových modelových situací z oblasti péče • zvýšení odborné a pedagogické kompetence vyučujících • navýšení dokumentační kapacity pro potřeby vzdělávání daných pracovišť a tím zajištění r ke studijním materiálům všem studentům • zlepšení dostupnosti a kvality výuky, e-learningu a prezentačních dovedností pedagogů